søndag 1. april 2012

God påske

Spise, ut på do, sove, ut på do, leke, ut på do, sove, ut på do, leke, ut på do, spise, ut på do, sove, ut på do, leke, ut på do, osv..... Sånn blir min påske :) Men mamma og pappa får i alle fall trimma seg litt i påska med å gå opp og ned alle trappene! GØY

 Lukter jeg leverpostei? 

Søt liten hale har jeg også ;)

 Trygt og godt hos mamma <3

 Og hos pappa ;)

Armer er den beste puta man kan få :) 

 Jeg har fått en god og varm ullgenser av Karina :) 
Kler jeg ikke ROSA!

 Kose på mamma :D

 Klø klø ditt dumme halsbånd!

Godt å bli klødd på magen av mamma mens jeg sover <3

2 kommentarer:

  1. Hei Hei.
    Ja endelig kom Bulle hjem til dere.....!!!!!!
    Savner henne her da ;-)
    UTROLIG GLAD for at det er dere hun flyttet til.
    KOOOOOS dere masse med henne, vet dere får en ny hverdag som BULLE-eier.
    "EN GANG BULL,ALLTID BULL" :-)

    Lykke til med henne masse gode ønsker til dere alle 3 :-)

    Stor Klem fra Karina, Bulle mamma Lycke og Broderen Collin.
    http://bullene.blogspot.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi er så utrolig heldige som fikk vår lille Bulla <3
      En gang bull, alltid bull! ja det tror jeg stemmer her også ja ;)

      Slett