onsdag 4. april 2012

Leker med Momo

Koser meg på Eiksamarka med min beste venn Momo :) 
Hun er litt større enn meg, men jeg er like tøff  som henne. Men Momo er veldig snill som legger seg ned og lar meg få lov til å bite hennen litt i ørene hennes :) 




Etter mye lekning og løping med Momo var det deilig å hvile litt i mitt fine nye bur som jeg kan ta med meg overalt hvor jeg drar ;) Tusen takk "bestemor" Eva for en fin gave :) Og veldig hyggelig å hvile ved siden av min beste venn Momo <3



2 kommentarer:

  1. Så flink Momo er å leke med Bulla :-)
    Hærlige bilder. De får nok mye glede av hverandre fremover.
    Gleder meg til å se henne igjen etterpå :-)

    Karina.

    SvarSlett
  2. Ja Momo er super flink :) Tusen takk for en super dag hos dere i går <3 Gleder oss til å komme på besøk igjen :D

    SvarSlett