mandag 28. mai 2012

Pinsen

Mamma, pappa, bestemor Eva, Momo og jeg satte oss inni bilen til Eva. Vi hadde med oss mye rart i bilen, så det var litt trangt for mamma, pappa og Eva, men ikke for Momo og meg! Fordi vi sov i hvert vårt bur og hadde god plass ;) Vi hadde vist kjørt bil i 3 timer, men jeg husker ikke det. Fordi jeg bare sov hele tiden ;) Stoppa bare en gang for å tisse mens mamma og Eva gikk å handlet mat :)

 Men når vi endelig var fremme måtte jeg bare sette meg ned litt og studere hvor i all verden vi hadde kommet! Men her var det utrolig fint :) Nesten ingen mennesker, bare fjell og fuglekvitter :D

 Og jammen smaket fjellukten godt også ;)

 På tur i skog og lyng med mamma og pappa :)

 Hvis jeg ble litt sliten, så bare bærte pappa meg litt <3

 Vi fant igjen Momo og Eva på fjellet også. De hadde bare gått en litt lengere tur enn oss :D

 Her oppe kunne jeg se langt! Jeg ser til og med masse snø!

 Etter en lang tur var det jammen godt å sove litt sammen med Momo under bordet mens mamma, pappa og Eva spiste middag :)

 Se så fint jeg har det med Momo <3

 Jeg er veldig glad i bestevennen min :)

 Deilig å varme seg i sola sammen med mamma etter å ha vasset i bekken :)

 Deilig med foten til mamma som pute ;)

 Men enda bedre når jeg fikk hele plassen for meg selv <3

 Hummm, hvor lenge har jeg sovet nå da!?

 På tur med mamma og pappa igjen :) 

 Mamma er veldig glad i meg <3

 Ok, begge er veldig glad i meg :)

Det var utrolig gøy å se på flinke Momo svømme etter pinnen i vannet :) Gleder meg til jeg kan prøve når vannet ikke er iskaldt lengere og når jeg har blitt litt større ;)

 Fant en kurv under senga til Eva som var veldig deilig å sove i <3

Vi vil ikke dra hjem igjen! Vi vil være igjen på hytta, for her var det så fint :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar