fredag 1. juni 2012

Stripete genser

Se hva mamma fikk pappa og bestille fra e-bay ;) Denne kan jeg bruke hvis det er litt kaldt ute, eller hvis jeg bare vil være litt kul og gå med genser :D 

Må si jeg kler fargen rød veldig godt ;) 

 Den var veldig god å sove med :)

 Sjekk så sterk jeg har blitt! Jeg tar sidelengs situps!

Genseren min er ennå litt stor! Men jeg vokser jo så mye hver eneste dag, så er nok ikke lenge før den passer helt perfekt :D Nå veier jeg 5,3 kg, så jeg tror jeg blir dobbelt så stor når jeg blir voksen :)

2 kommentarer:

  1. Hei Hei.
    Her er det jammen mye KOOOOS , Det viser bildene. Ser Lille Vakre Bulla vokser :-) Gleder meg til å se dere snart. :-)

    Karina, Bulle Mamma Lycke og Collin og resten av Bullene hilser oxo :-)
    http://bullene.blogspot.no/

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi koser oss så mye vi kan ;)

      Og Bulla gleder seg masse til å komme på besøk i morgen :) En hel dag med Karina, Jacob, mamma Lycke," tante" Wanja, "kusine" Zafir og brodern Collin :D

      Slett